28/3/11

Una visita especial



El pasado viernes tuvimos una visita muy especial. Ana, Diego y Fernando, de Producións A Fonsagrada, nos acompañaron casi todo el día grabándonos para el programa “Cos pés na terra” (Con los pies en la tierra) que se emitirá, probablemente a partir de Octubre, en la TVG.

La serie trata sobre 36 familias gallegas (3 en cada episodio) que viven del campo. Con los pies en la tierra, nunca mejor dicho.

Cámara en ristre, con los micrófonos y peleándose con unos cuantos cables, hicieron un seguimiento del día a día en Agro do Cruceiro. Desde el trabajo en la tierra, darle de comer a los animales, hasta la preparación y envío de pedidos, pasando por la visita del equipo de coordinación de Granxa Familiar, no se perdieron detalle de las tareas cotidianas.

Para nosotros resultó una experiencia muy interesante y divertida y nos permitió conocer parte del gran esfuerzo que hay detrás de las cámaras para la elaboración de este tipo de reportajes.

Nos gusta mucho cómo está planteada la serie, buscando la naturalidad del día a día, y probablemente le descubrirá a mucha gente facetas del campo gallego hasta ahora desconocidas para ellos.

Ya nos tarda Octubre para ver los episodios e ir conociendo al resto de familias que participan en la serie. Estamos seguros de que “Cos pés na terra” cosechará (Un verbo muy apropiado ¿no?) un gran  éxito. Sinceramente, el proyecto se lo merece.

Unha visita especial

O pasado venres tivemos unha visita moi especial. Ana, Diego e Fernando, de Producións A Fonsagrada, acompañáronnos case todo o día gravándonos para o programa “Cos pés na terra” que se emitirá, probablemente a partir de Outubro, na TVG.

A serie trata sobre 36 familias galegas (3 en cada episodio) que viven do campo. Cos pés na terra, nunca mellor dito.

Cámara “en ristre”, cos micrófonos e pelexándose cuns cantos cables, fixeron un seguimento do día a día en Agro do Cruceiro. Desde o traballo na terra, darlle para comer aos animais, ata a preparación e envío de pedidos, pasando pola visita do equipo de coordinación de Granxa Familiar, non se perderon detalle das tarefas cotiás.

Para nós resultou unha experiencia moi interesante e divertida e permitiunos coñecer parte do gran esforzo que hai detrás das cámaras para a elaboración deste tipo de reportaxes.

Gústanos moito como está prantexada a serie, buscando a naturalidade do día a día, e probablemente descubriralle a moita xente facetas do campo galego ata agora descoñecidas para eles.

Xa nos tarda Outubro para ver os episodios e ir coñecendo ao resto de familias que participan no programa. Estamos seguros de que “Cos pés na terra” colleitará (Un verbo moi apropiado ¿non?) un gran éxito. Sinceramente, o proxecto meréceo.

No hay comentarios: